کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: شبح اردوگاه + لینک دانلود

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ق.ظ
کتاب شبح اردوگاه


چکیده: هری و برادرش الکس، با تلاش بسیار زیادی عضو اردوی "اسپریت مون" می شوند. اما این اردوگاه قوانین عجیبی دارد. مانند سلام مخصوص و احمقانه و احوال پرسی عجیب و غریب و روشی که اعضای قدیمی اردو برای شوخی با اعضای جدید دارند. در ابتدا همه اینها برای هری و الکس جالب و بامزه است، ولی پس از مدتی این شوخی ها شکلی جدی به خود می گیرد؛ شکلی غیرعادی و واقعاً ترسناک.

در ابتدا دختری دستش را در آتش می سوزاند. سپس پسری میله بلندی را در پایش فرو می کند!

همه این ها فقط شوخی است، مگر نه؟ ...

 

شبح اردوگاه، رمانی کوتاه و ترسناک اثر آر.ال. استاین، نویسنده مشهور آمریکایی ژانر وحشت برای کودکان و نوجوانان است. این کتاب نخستین بار در سال 1996 از مجموعه دایره وحشت منتشر شد.

آر.ال. استاین در میان کودکان و نوجوانان از محبوبیت بسیاری برخوردار است، به طوری که کتاب های او با فروش بیش از 300 میلیون نسخه در سطح جهان، او را به پرفروش ترین نویسنده کودک تبدیل کرده است.

آثار استاین اغلب به اندازه شعار او که می گوید: «وظیفه بزرگی دارم و آن سیخ کردن مو بر اندام بچه هاست.»، ترسناک نیست. اما ایده های جدید و جالبی که در کتاب های او دیده می شود، با اینکه خواننده را نمی ترساند، اما به خوبی سرگرم می کند.

من به این کتاب از یک تا ده نمره ی 5 را می دهم.

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰


آر.ال. استاین

رابرت لارنس استاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">