کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: کشتی شکستگان + لینک دانلود

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ق.ظ

 

چکیده: شانسلور، کشتی سریع و زیبای سه دکلی با ظرفیت نهصد بشکه است که به شرکت ثروتمند لاردلیورپول تعلق دارد و تنها دو سال از ساختمان آن می گذرد. این کشتی محکم و ظریف که از طرف وریتا با بالاترین مظنه نرخ گذاری شده است، در این هنگام سومین سفر خود را با هشت مسافر و بیست خدمه از چارلستون (آمریکا) به مقصد لیورپول (انگلستان) انجام می دهد. راوی داستان، مسافری به نام ژ. ر. کازالون است که یادداشت های روزانه ای از وقایع سفر با کشتی شانسلور می نویسد.

هفته های نخست همه چیز به آرامی و مطابق برنامه پیش می رود و مسافرها با معاشرت با یکدیگر، سفر آرام و راحتی را تجربه می کنند. ولی در ادامه رفت و آمدهای سراسیمه ی ملوان ها و مکالمات مشکوک میان آنها، موجب نگرانی مسافرها می شود. هر چند ناخدا و دستیارانش سعی در عادی جلوه نمودن اوضاع دارند، ولی در ادامه کازالون متوجه می شود کشتی در شرف وقوع حادثه ی وحشتناکی است؛ کالاهای ذخیره شده در انبار کشتی، دچار حریق بزرگی شده اند!

البته ناخدا و ملوانان هنوز امیدوارند موفق به مهار این آتش سوزی شوند؛ ولی زمانی که می فهمند یکی از مسافران مواد منفجره در انبار پنهان کرده است، به کلی ناامید می شوند ...

 

کتاب کشتی شکستگان که با نام نجات یافتگان کشتی شانسلور نیز شناخته می شود، رمانی ماجراجویانه به قلم ژول ورن، نویسنده بزرگ فرانسوی است که در سال 1875 نوشته شده است. ژول ورن که کار نویسندگی را در سال 1863 با نوشتن رمان پنج هفته در بالن آغاز کرد، تا زمان مرگش در سال 1905 میلادی، صدها رمان جذاب و هیجان انگیز در سبک ماجراجویی و علمی-تخیلی نوشت و دنیای داستان های علمی-تخیلی را دگرگون کرد.

ژول ورن در این کتاب روایت مسافران یک کشتی را به رشته تحریر در می آورد که اسیر مشکلات دشوار و خطرناکی می شوند. این داستان نیز مانند دیگر داستان های او دارای فضایی مهیج با صحنه سازی های دقیق و روایتی پرالتهاب است که خواننده را در هر بخش با کنجاکوی به دنبال خود می کشد.

نمره ی من به این کتاب:

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰

 

ژول گابریل ورن، نویسنده، شاعر و نمایشنامه نویس فرانسوی

 

**************************************************

 

دانلود کتاب کشتی شکستگان

برای مشاهده سایر کتاب های این نویسنده، اینجا کلیک کنید.

نظرات (۴)

  • نوجوان خامنه‌ای
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام
    خسته نباشید

    امروز قصد دارم زندگی شما را متحول کنم.
    بهترین و آسان ترین و راحت ترین راه کسب درآمد از اینترنت را به شما معرفی میکنم.

    ***** ***** **** **** یک سرویس رایگان است که با آن میتوانید لینک های طولانی خود را به یک لینک کوتاه تبدیل کنید تا به راحتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید. **** علاوه بر کوتاه کردن لینک های شما، امکان کسب درآمد به ازای هر بازدید از لینک های کوتاه شده را به شما میدهد. برای کسب درآمد ابتدا به صورت رایگان ثبت نام کنید، سپس لینک کوتاه کنید و لینک های خود را به اشتراک بگذارید تا به ازای هر بازدید از آن ها به درآمد شما اضافه شود. با رسیدن به مبلغ ۸ هزار تومان شما میتوانید درخواست برداشت وجه بدهید تا خیلی سریع آن را به حساب بانکی شما واریز کنیم!

    با ثبت نام رایگان در سایت ***** ***** **** **** امکان کوتاه کردن لینک به دو صورت درآمدزا و مستقیم وجود دارد. همچنین میتوانید با دسترسی به داشبورد کاربری پیشرفته از این امکانات استفاده نمایید: مشاهده آمار بازدید لینک ها، کوتاه کردن لینک با آدرس دلخواه، ویرایش و حذف لینک ها، زیرمجموعه گیری برای کسب درآمد بیشتر، ابزارهای پیشرفته برای کوتاه کردن لینک مانند کد اسکریپت، کوتاه کننده جمعی، وب سرویس API و... پشتیبانی آنلاین **** نیز در تمامی روزهای هفته پاسخگو و در کنار شما است.

    برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کرده و صفحه را مشاهده کنید:
    **************************

    با احترام

    احسنت

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون :)
  • احمدرضا ‌‌
  • سلام. فونت جدید وبلاگ بولد هست و چشم رو اذیت میکنه موقع خوندن متن

    پاسخ:
    سلام
    فونت رو تغییر ندادم، همیشه همین فونت بوده
    ولی اگه چشم رو اذیت می‌کنه، حتمآً بولد بودنش رو برمی‌دارم.
  • خرید اینترنتی
  •  

     

    فوق العاده است 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">