کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: آخرین روز یک محکوم + لینک دانلود

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ق.ظ
آخرین روز یک محکوم


چکیده: کتاب آخرین روز یک محکوم روایتی غم انگیز از زبان شخصی است که به اعدام محکوم شده است و تا روز موعود در این اندیشه مرگبار به سر می برد؛ محکوم به اعدام... . هر روز با این اندیشه بیدار می شود و هر شب با این اندیشه به خواب می رود. امید های او در دادگاه برای ببخشش، سختی ها و مشکلاتش در زندان، ملاقاتش با خانواده، زندگی اش قبل از رفتن به زندان، افکار، باورها و اعتقاداتش نسبت به وضعیتی که در آن قرار دارد و ... ماجراهایی است که در این کتاب از زبان او می خوانید ...

 

آخرین روز یک محکوم رمانی کوتاه اثر ویکتور هوگو، از مشهورترین نویسندگان و شاعران فرانسوی در جهان است. او در بسیاری از آثار خود (مانند این کتاب و مشهورترین اثر خود، بینوایان) اندیشه ها و انتقادات خود را نسبت به اوضاع جامعه در قالب یک داستان بیان می کند. در این کتاب نیز در قالب شخصیتی که به اعدام محکوم شده است افکار، باورها و انتقاداتش را نسبت به حکم اعدام بیان می کند. این کتاب همانطور که گفته شد ماجرا و روند خاصی ندارد و مجموعه ای است از افکار شخصیت اصلی داستان.

من به این کتاب از یک تا ده نمره ی 7 را می دهم. به نظرم نویسنده می تونست روند جذاب تری به داستان بدهد تا خواننده بیشتر به سمت اون کشیده بشه.


ویکتور هوگو

نظرات (۳)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • متشکرم.
    پاسخ:
    سپاس
  • اسمم محموده
  • ویکتور هوگو و رمانهای تاریکش، مرسی بابت کتاب
    پاسخ:
    سلام

    به نظر من که رمانهای ویکتور هوگو بسیار زیبا هستند :)

    ممنون از حضورتون
    سلام راستش ابراز نظر و رای دادن شما برایم زیاد جذاب نیست چون بالاخره این رمانها آثاری بسیار استادانه و حرفه ای هستند و برای یک شخص غیرحرفه ای تنها می تواند سرگرم کننده باشد.
    پاسخ:
    سلام
    به هر حال من هم به عنوان خواننده داستان نظر و سلیقه خودم رو دارم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">