کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: سفینه مهیب + لینک دانلود

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ب.ظ

 

چکیده: گریت ایری یا بزرگ غول، کوهی است در رشته کوه های منت بلو در سواحل آمریکا موازی با اقیانوس اطلس که هیچ کوهنوردی موفق نشده به درون آن راه یابد. مورکانتون، روستایی در نزدیکی همین قله است. مردم این روستا متوجه لرزه ها و اتفاقاتی عجیب در این کوه شده اند. همین امر باعث شده مردم فکر کنند که گریت ایری یک کوه آتشفشانی است.

جان استروک بازرسی شجاع و زیرک است. او برای کشف هویت گریت ایری تصمیم به صعود به آن می گیرد، ولی موفق نمی شود. در ادامه اتفاقات عجیب و مشکوک دیگری رخ می دهد ...

 

سفینه مهیب اثری از ژول ورن، نویسنده ی بزرگ فرانسوی است. این کتاب با نام های صاحب دنیا و فاتح آسمان ها نیز ترجمه شده است.

ژول ورن، نویسنده ی مشهور فرانسوی قرن نوزدهم میلادی که هشتاد رمان کوتاه و بلند نگاشته است، به خاطر رمان های ماجراجویانه و علمی تخیلی همچون دور دنیا در هشتاد روز، سفر به مرکز زمین، بیست هزار فرسنگ زیر دریا و ... در میان نوجوانان - از جمله من :) - از محبوبیت خاصی برخوردار است.

ویژگی خاص دیگری که در برخی آثار ژول ورن وجود دارد، پیش بینی های جالب و هوشمندانه ی اوست. ژول ورن در بعضی رمان های خود (مانند همین رمان) برخی اختراعات مهم بشر را (که گاهاً پس از چندین سال اختراع شد) پیش بینی کرده است!

نمره ی من به این کتاب:

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰

 

ژول ورن

 

**************************************************

 

دانلود کتاب سفینه مهیب

برای مشاهده سایر کتاب های این نویسنده، اینجا کلیک کنید.

نظرات (۳)

زیباست.
پاسخ:
ممنون:)
:)
پاسخ:
:)
  • مرضیه مهدوی فر
  • به به
    بازم از نویسنده ی مورد علاقه ی نوجوان ها:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">