کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: نامیرا

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ب.ظ
کتاب نامیرا


چکیده: همه ما کم و بیش از واقعه عاشورا اطلاعاتی داریم و کتاب‌هایی رو درباره آن خوانده ایم. اما کتاب نامیرا روایتگر اتفاقاتی است که پیش از رویداد کربلا واقع شده است و شرحی است بر دردناک ترین عهدشکنی تاریخ.

داستان اصلی کتاب، جریان پیوستن مردی به نام عبدالله بن عمیر از قبیله بنی کلب به همراه همسرش به سپاه امام حسین (ع) را برای ما نقل می کند. اما در این میان اوضاع مردم کوفه را نیز به خوبی بیان می کند که چگونه از امام حسین (ع) برای یاری‌شان دعوت کردند و چگونه خلف وعده کرده و در مقابل امام قرار گرفتند ...

 

کتاب نامیرا رمانی است اثر صادق کرمیار که در سال 1388 توسط انتشارات نیستان به چاپ رسیده است. این رمان در دوره سوم جایزه ادبی جلال آل احمد، کتاب شایسته تقدیر شناخته شده است.

شاید همه ما فکر می کنیم اگر در زمان واقعه عاشورا حضور داشتیم، بدون شک با امام بودیم و هرطور شده یاریشون می کردیم. اما هیچ کدوم از ما اطلاعات دقیقی از وقایعی که برای مردم کوفه در اون زمان افتاده نداریم. صادق کرمیار در این کتاب به خوبی این وقایع و ماجراها رو برای خواننده به تصویر کشیده و با متنی ساده و صمیمی، جذابیت خاصی ایجاد کرده است. بنابرین بهتون پیشنهاد می کنم حتماً این کتاب زیبا رو مطالعه کنید.

من به این کتاب از یک تا ده نمره ی 8 را می دهم.

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰


صادق کرمیار، نویسنده رمان نامیرا

صادق کرمیار، نویسنده رمان نامیرا

نظرات (۱)

  • اشکان ارشادی
  • سلام 
    هم دنبال شدی 
    هم در قسمت پیوند ها لینک شدی. 
    حالا نوبت شماست ، با مشورت بوده ، پرسیدم چون برخی راغب نیستند.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    شما هم دنبال و لینک شدید :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">