کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

مجموعه بچه های بدشانس


چکیده: ویولت، کلاوس و سانی سه خواهر و برادرند که زندگی مرفهی پیش پدر و مادرشان داشتند. آنها وقتی در کنار ساحل مشغول خوش گذرانی بودند، خبردار می شوند که پدر و مادرشان در آتش سوزی فوت کردند. هنوز از شوکه شدن این خبر در نیامده اند که آقای پو که وظیفه مراقبت از این سه را به عهده دارد، آنها را به دست قیم جدیدشان، کنت الاف می سپارد؛ و این شروعی است بر ماجراهای سیزده جلدی جذاب بچه های بدشانس ...

 

ماجراهای سیزده جلدی بچه های بدشانس که همچنین با نام بودلرهای یتیم و بدبیاری ها شناخته می شود، اثری است از دانیل هندلر، نویسنده و فیلم نامه نویس آمریکایی که تمام شهرتش را مدیون این مجموعه می داند. او این مجموعه را با نام مستعار لمونی اسنیکت به چاپ رسانده و با رمز آلود کردن شخصیت لمونی اسنیکت، بر داستان معمایی و جنایی بچه های بدشانس بسیار افزوده است.

من این کتاب رو دو سه سال پیش خوندم و اونقدر برام جذاب بود که خیلی زود سیزده جلد مجموعه رو تموم کردم. به نظرم این مجموعه برای کودکان و نوجوانان پیشنهاد بسیار جذابی است! :)

من به این کتاب از یک تا ده نمره ی 8 را می دهم.

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰

 

عکس دانیل هندلر

دانیل هندلر با نام مستعار «لمونی اسنیکت»


***************************************************


« برای دانلود کتاب ها به ادامه مطلب مراجعه کنید »


عکس شروع ناگوار

دانلود جلد اول: شروع ناگوار


عکس سالن خزندگان

دانلود جلد دوم: سالن خزندگان


عکس پنجره ی بزرگ

دانلود جلد سوم: پنجره بزرگ


عکس کار آگاه مصیبت بار

دانلود جلد چهارم: کارگاه مصیبت بار


عکس مدرسه ی سخت گیر

دانلود جلد پنجم: مدرسه سختگیر


عکس آسانسور قلابی

دانلود جلد ششم: آسانسور قلابی

نظرات (۴۵)

  • ریوما ایچیزن
  • چرا جلد ها بعدی را نگذاشته اید؟
    پاسخ:
    سلام
    لینکش توی اینترنت موجود نیست.
    مرسی بابت وب خوبت
    اما جلد پنجمش تقریبا از وسط به بعد سیاهه تازه من سه بارم دالودش کردم ولی هر سه بار خراب بود
    لطفا رسیدگی کن
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون :)
    ببخشید متوجه نشده بودم. حتماً درستش می کنم.
    موفق باشید
    You got to push it-this esetsnial info that is!
    سلام ممنون لطفا جلدی دیگه ش رو هم بذارید😃
    پاسخ:
    سلام
    فقط شش جلد اولش تو اینترنت پیدا می شه.
    می تونید بقیه جلدهاش رو از کتابخونه شهرتون بگیرید.
    موفق باشید
    سلام.این کتاب کلا چند جلده؟میدونید؟
    پاسخ:
    سلام
    13 جلده، بقیه جلدهاش رو می تونید از کتابخونه شهرتون بگیرید.
    سلام جلد چهار ای کتاب فصل هشتشو نداره لطفا رسیدگی کنید


    پاسخ:
    سلام
    ببخشید، ولی این تنها نسخه موجود تو اینترنته، می تونید از کتابخونه شهرتون بگیرید
    آقا دروغ سرهم نکن من تا جلد ۱۱دارمش و اسمهای این جلدها بعضی هاشون درست نیست و عکسهای کتابها هم درست نیست. در ضمن لمونی اسنیکت نام مستعار نیست و من درباره اش کلی تحقیق کردم.برو سر خوتدتو کلاه بذار
    سلام ببخشید من هرجا گشتم (توی اینترنت)کتاب بیمارستان خطر ناک رو پیدا نکردم اگه میشه فقط اونو بذارید ولی همه ی کتاب ها بود فقط اینو پیدا نکردم.
    پاسخ:
    سلام
    فقط شش جلد اول این مجموعه توی اینترنت پیدا میشه
    بقیه شو می تونید از کتابخونه شهرتون بگیرید
    ممنون آقا دمت گرم همین قدری که گذاشتی از سرمون هم زیاد تره ...ممنون..👏👏
    پاسخ:
    بالاخره یکی پیدا شد که درکمون کنه :)
    دوست عزیز 
    کتاب خانه شهر ما تا 11 شو داره خودم هم تا 12 دارم میشه یکم توی اینترنت بگردی
    واقعا نمیدونم از کجا تهیه کنم
    پاسخ:
    سلام
    منم خیلی گشتم، ولی فقط 6 جلد اولش تو اینترنته
    بعضی جاها هم که نوشته دانلود کل مجموعه، لینکش بقیه ش خالی یه.
    وای چقدر بد . من تا جلد 10 این کتاب خوندم خیلی دوس دارم اخرشو بدونم نمیشه سه جلد اخرش رو بزارین؟ :((((
    پاسخ:
    می تونید از کتابخونه شهرتون بگیرید
    فقط شش جلد اولش تو اینترنت پیدا می شه
    سلام من فقط جلد های نه ده یازده و دوازده رو ندارم
    بگردید حالا شاید پیدا شد
    پاسخ:
    چشم
    قسمت سومش  ( پنجره ی بزرگ )کیفیت خوبی نداره و خوندنش یکم سخته
    سلام خیلی خوبه ولی کتاب پنجمش از وسط به بعد سیاهه لطفا درستش کنین
    سلام کتاب خیلی جالبیه من از کتابخونه گرفتم ولی کتابخونه فقط تا جلد دهم داره چی کار کنم؟
    پاسخ:
    متأسفانه تو اینترتم فقط شش تا جلدش موجوده
    میتونید از سایت دیجی کالا بگیرید
    ممنون از حضورتون :)
    دستتون درد نکنه خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    قابلی نداشت :)
    چرا از جلد 6 به بعد نیست؟ لطفا بزارین
    پاسخ:
    نتونستم تو اینترنت پیدا کنم
    میتونیم از کتابخونه شهرتون بگیرین یا از دیجی کالا سفارش بدین
    سلام
    یه خبر خوب برای علاقه مندان به این کتاب دارم و اون اینه که میتونین از طریق لینک زیر به فایل pdf تمام کتاب ها به صورت اورجینال و رایگان دسترسی داشته باشید اگه کمی به انگلیسی تسلط داشته باشی به راحتی قابل خوندن هست..درسته که ترجمه فارسی نیست اما بهتر از هیچیه!! 
    من خودم میخونم و لذت می برم
    موفق باشید
    🌼😊🌸
    لینک دانلود
    http://gen.lib.rus.ec/search.php?req=a+series+of+unfortunate+events&lg_topic=libgen&open=0&view=simple&res=25&phrase=1&column=def
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون از لینک خوبتون :)
    سلام همشهری 
    جلد 5(مدرسه سختگیر)از فصل هشت به بعد نیست 

    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه فقط همین نسخه تو اینترنت موجوده :(
    میتونید از کتابخونه شهرتون بگیرید
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین
    اون دوستانی که میگن کتابخونمون بعضی از جلداشو نداره میتونن برن توی سایت نشر ماهی که تنها نشریه ایه که این سری کتاب هارو چاپ کرده ( میتونین برین تو ویکی پدیا نگاه کنین) و این کتاب هارو با قیمت مناسب بخرین و به صورت  pdf روی گوشیتون داشته باشین
    پاسخ:
    سپاس از راهنمایی تون :)
    سلام و خسته نباشید.
    من خیلی دوست دارم این مجموعه رو و تا قسمت ۷‌ش خوندم. ولی ادامه دادن خوندن این کتابا برام خیلی سخت شده. چون پول ندارم این کتابارو تهیه کنم.
    خواهش میکنم شماهایی که نسخهٔ پی‌دی‌اف فارسیش رو از سایت نشر ماهی تهیه کردین بذارین جایی و لینک بدین دانلود کنیم.
    کتابخونهٔ شهرمون هم عضو نیستم و می‌دونم که این کتابا رو نداره.
    در جواب اون دوستمون هم که گفته بود انلگیسیش رو بخونین باید بگم تا اینجاش رو انگلیسی خوندم ولی کلی عذاب کشیدم تا خوندم. خب سواد همه در حد شما نیست. هی باید از فرهنگ لغت کمک بگیری که باعث میشه مزه داستان  از بین بره. مگه اینکه بری اول زبان رو در حد خوبی یاد بگیری بعد بشینی بخونیش. ولی خب امکانات همه برابر نیست.
    خواهش میکنم کسانی که نسخهٔ pdf دارند، منتشر کنن.
    پاسخ:
    سلام
    منم خیلی تو اینترنت گشتم تا جلدهای بعدیش رو پیدا کنم. ولی خب موفق نشدم :)
    این کتاب ها خیلی کم پیدا میشن اگه شانس بیارید میتونید از کتاب فروشی های قدیمی بخرید که من این شانس رو داشتم کتاب خونه های مرکزی بعضی شهر ها ممکنه داشته باشند شاید بعضی جاهای معروف هم داشته باشه مثلا نمایشگاه بین المللی کتاب با تشکر ازبلاگتون  



    nojavanx.blog.ir
    پاسخ:
    سپاس :)
    سلام
    من میخوام این مجموعه رو بخرم. بنظرتون ترجمه کدوم انتشارات بهتره؟ نشر ماهی یا قدیانی؟
    پاسخ:
    سلام
    من این مجموعه رو از نشر ماهی گرفتم. نشر ماهی بهتره. ولی فکر نکنم نشر دیگه ای این کتابا رو چاپ کرده باشه
    نه خیر نشر قدیانی همه اش رو چاپ کرده
    و باید بگم خیلی از نشر ماهی بهتره
    من جلد آخر این کتاب رو، با تشکر از اون دوست خوبمون، به صورت انگلیسی دانلود کردم. فقط به امید خوندن آخرش و اینکه ببینم تهش چی میشه 😂😂
    سریالش رو هم توی دو فصل ساختن و تا سیرک مرگبار ادامش دادن. سریالش هم قشنگه و تعهد بیشتری به کتابا، بر خلاف فیلمش، داره. 
    پاسخ:
    بله. کتابش که خیلی جذابه :)
    با سلام وخسته نباشید خدمت شما 
    میخواستم بدونم کتاب ها کامل هستند ؟
    آخه هرکدام تقریبا 90 صفحه هستند 

    پاسخ:
    بله کامل اند
    ممنون از سایت خوبتون .
    ختاب به لیلی سریالش تو 3 فصل اما فصل 3 در حال ساخت.
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون :)
    این کتاب جزو بهترین کتاباییه که خوندم سریالشم عالیه من هر 13 جلد رو از کتابخونه تهیه کردم و خوندم عالی بود👌
    پاسخ:
    به نظر من هم مجموعه جذاب و هیجان‌انگیزیه، مخصوصاً برای نوجوانان
    ممنون از حضورتون :)
  • امیرحسین خوش کلام
  • شما اگرانسان دوست بودید .خودتون تهیه می کردید .پی دی اف رامی گذاشتید.اما چنین انسانی هنوز که نیست.
    پاسخ:
    :/
    هدف من از این وبلاگ بیشتر معرفی و نقد کتابه، اگه پی دی افش هم تو اینترنت باشه قرار میدم.
    شما هم اگه خیلی علاقه دارید بقیه‌ی جلدهاش رو بخونید، می‌تونید بخریدش یا از کتابخونه امانت بگیرید.

    سلام چرا جلد پنجم از نصف دوم کتاب کاملا عکسهاش سیاهه؟

    پاسخ:
    سلام
    متأسفانه این تنها نسخه موجود در اینترنته.

    VFD is real😨

    the world is quiet here

    olaf is alive

    he never dies

    im violet and captured in a island with my sibling

    im still afraid of count olaf

     

     

    just joking:))))

     

    ممنون خیلی مجموعه خوبی هستش جلد پنجم نصف کتاب سیاهه.واگر میشه کتاب سووشون اثر سیمین دانشور روبزار بالینک دانلود ممنون.

    پاسخ:
    سلام
    خواهش می‌کنم.
    متأسفانه این تنها نسخه‌ی موجود در اینترنته.
    فرصت پیدا کنم حتماً سووشون رو معرفی می‌کنم. می‌تونید این کتاب رو از اینجا دانلود کنید.

    سلام .ممنون ک تاهمینجا هم گذاشتید. این کتابا خیلی برای من جذاب اند بااینکه بیست سالم شده اما هنوزم لذت می برم از خوندنشون . نویسنده این مجموعه هم لحن جذابی داره بعلاوه طنز های گریه دار و البته ماجرای تعلیقی ک تااخرش نفهمید چی میشه

    . مشکلشون اینه ک بعد یه مدت چاپ نمیشن دیگه . مثلا من هرچی خواستم کتاب پنج و شش هری پاترو با ترجمه پرتواشراق پیداکنم نشد ، گفتن چاپ نمیشه دیگ. 

    حیف و صدافسوس .‌

    پاسخ:
    سلام
    سپاس!
    بله، مجموعه‌ی فوق‌العاده زیبا و جذابیه. من هم دوست دارم یه‌بار دیگه بخونمش :)

    سلام اگه میشه جلد های دیگه شم بزارید چون واقعا کتاب خوبیه

    پاسخ:
    سلام :)
    بله، مجموعه‌ی فوق‌العاده جذابیه!
    متأسفانه لینک جلدهای بعدی در اینترنت موجود نیست.
  • سبحان طه زاده
  • کتاب ماجراهای ناگوار محشره

    اگه میتونید از جلد7به بعدم بذارید ممنون میشم

    پاسخ:
    جلدهای بعدی به صورت رایگان در اینترنت قرار ندارند

    فقط همینو می تونم بگم در یک جمله و بس خیلی خیلی عالیه 

    میتونم از حلد هفت ب بعدشو  عکس بگیرم بفزستم بهتون شما پی دی اف کنین بذارید تو سایتتون

    سلام چرا تز ثفحه ی ۵۲ به بعد همه صفحه ها سیاه هستند🤔🤔

    سلام !

    هر کس ک میخواد این کتاب جالب رو از اول تا اخر ( با ترجمه ) بخونه ، این کارو انجام بده :

    جلد 1 تا 6 : میتونین از اینترنت ب صورت رایگان دانلود کنین.( همه سایت ها دارن )

    جلد 7 تا 13 : میتونین از سایت دیجیکالا با قیمت مناسب خرید کنین.

    من جلد 1 تا 6 رو بصورت پی دی اف خوندم.

    و جلد 7 تا 13 رو هم از دیجیکالا سفارش دادم. همین امروز برام میارن.

  • بدل میکاسا
  • مررررسیییییی

    کلی دنبالشون بودمممم ولی کاش تاجلدسیزده بود ولی بازم ممنون;)))))🤍🤍

    کاش حداقل صفه هارو دونه دونه کم‌اسکنر میکرد...

    ولی بازم ممنون🗿💔

    سلام ، اسم فیلمش رو لطف میکنید بگید ؟ِ

    پاسخ:
    سلام
    سال ۲۰۰۴ یه فیلم سینمایی از سه جلد اول ساختن به نام Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events
    به تازگی هم یه سریال ساختند از کل مجموعه به نام A Series of Unfortunate Events

    من کل کتاب فروشیای شهرو گشتم، فقط جلد پنجمشه با عنوان مدرسه ریاضیات گیرآوردم، مال انتشارات قدیانیه، نصفشو نشر ماهی خواندم،نصفشو قدیانی😅

    همیناشم عالین!دمشا گرم گذاشتینش:).

    پاسخ:
    نمی دونستم اینقدر کتاب کمیابیه! :)
    خواهش می کنم

    سلام ببخشید من یک سری از کتاب هارو میخوام دانلود بکنم مثل کتاب های ار ال استاین دانلود نمیشه و میزنه خطا چنین مسیری یافت نشد

    چیکار باید بکنم؟

    پاسخ:
    سلام
    راستش فکر کردم که انتشار پی‌دی‌اف کتاب‌ها کار درستی نیست، برای همین همه‌ی لینک‌های دانلود رو حذف کردم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">