کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات
کتاب راز داوینچی

یادداشت میهمان « محسن مهدوی فر »


چکیده: از نیمه شب گذشته است. هنوز به خواب نرفته ام. به حواشی سخنرانی امروزم می اندیشم و ملاقات انجام نشده ام با رییس موزه. بیش از یک ساعت منتظر او بودم اما سرقرار نیامد. چشم هایم تازه گرم شده است که با صدای تلفن به خودم می آیم. چرا الآن؟

پشت خط مسئول پذیرش هتل می گوید شخصی اصرار دارد همین الان مرا ملاقات کند. بیش از آن خسته ام که کسی را ببینم. چند دقیقه بعد صدای زنگ اتاق را می شنوم. حتما کار مهمی پیش آمده که بدون توجه به مخالفت من آمده است. پشت در افسر پلیس فرانسه را میبینم.

به سرعت از پله های موزه لوور بالا می روم. تاریکی و سکوت شب هراسناک است. به خصوص بعد از دیدن عکس جسد رییس موزه، آن هم با آن شکل عجیب. هنوز نمی دانم از یک استاد نمادشناس چه کاری در اینجا برمی آید اما مطمئنا نمیتوانستم از دستور پلیس سرپیچی کنم. در لابی موزه کسی منتظر من است. با هم به سمت سالن آثار داوینچی می رویم، محل ارتکاب قتل ...


تا کنون چیزی از همسر یا فرزندان حضرت مسیح شنیده اید؟ یا فکر می کنید پسر خدا از داشتن خانواده مبراست؟ چرا در هیچ یک از انجیل ها چیزی در این باره نیامده است؟ موضوع اصلی راز کتاب در مورد تاریخ مسیحیت است. این رمان ترکیبی ست زیبا از داستان های خیالی در کنار حقایقی مهم. حقایقی که شاید به نظرتان چندان جذاب نباشد اما طوری در این کتاب مطرح شده که چند روز تبدیل به مهم ترین دغدغه زندگیتان خواهد شد.

راز داوینچی کتاب فوق العاده جذابی ست؛ و پرفروش ترین رمان هزاره سوم. فقط بعد از خواندن آن میتوانید به راز پرفروش بودنش پی ببرید. دن براون نویسنده بریتانیایی خالق این داستان است. سایر رمان های این نویسنده نیز در صدر پرفروش ترین کتاب های تاریخ اند که بعد از خواندن آنها برایتان تعریف خواهم کرد :)

اگر از داستان های معمایی لذت می برید هرگز این کتاب را از دست ندهید!

من به این کتاب از یک تا ده نمره ی 9 را می دهم.

✰✰✰✰✰✰✰✰✰


دن براون، نویسنده رمان راز داوینچی
دن براون، نویسنده رمان راز داوینچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">