کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

همکاری با کافه کتاب

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ
همکاری


🔹 پست همکاری 🔹

 

سلام کافه کتابی ها

 

در این چند وقت متأسفانه نتونستم مطلبی در وبلاگ و کانال بذارم. انشاءالله در سال جدید کتاب های بیشتری براتون معرفی می کنم.

 

البته شما هم می تونید در کانال با من همکاری کنید. شما می تونید کتاب هایی رو که خوندید معرفی کنید و به آیدی یا ایمیل من بفرستید تا با نام خودتون در وبلاگ و کانال منتشر شود.

 

برای این کار کافیه چکیده ای از کتاب بنویسید، بعد توضیح مختصری درباره کتاب و نویسنده اون بدید، کتاب رو از دید خودتون تحلیل کنید و در پایان به اون نمره بدید. به همین سادگی!

 

منتظرتون هستم :)


***************************************************

همکاران:

محسن مهدوی‌فر

سیمین اسودی


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۰۳
  • ۸۶۷ نمایش
  • ابوالفضل ‌‌

نظرات (۷)

  • علی قوام پور
  • درود بر شما، سال نو مبارک
    چقدر خوشحال شدم که وبلاگ شما رو دیدم. نیاز به اینجور وبلاگ ها در کشور ما واقعا حس می شه و چه زیبا که شما نوجوان نازنین اقدام به این کار کرده اید . پاینده باشید . من با اجازه تون در وبلاگ خودم ، لینک وبلاگ شما رو برای آگاهی بازدید کنندگان قرار می دم . 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون ، لطف دارید :)
  • اشکان ارشادی
  • عالی 
    فقط در لینک کردن من یک  ی  اضافه گذاشتی.
    اوراسیای کبیر مهد تمدن و قدرت 
    ممنون که درستش کنی.
    تشکر 
    پاسخ:
    ممنون از اینکه گفتید
    درستش کردم
  • اشکان ارشادی
  • تشکر ، خواهش میکنم برادر عزیز ، لطف کردی 
    سلام به دوست داشتنی ترین برادر دنیا
    یه پیشنهاد برای وبلاگت داشتم
    یه کم پست ثابت هات زیاد شدن و سخت شده پیدا کردن پست آخر.
    به نظرم با اون برگه هایی که اون بالا برای موضوعات و همکاری اضافه کردی،نیازی نیست دیگه این پست هارو پست ثابت کنی که بالای صفحه شلوغ بشه.
    پاسخ:
    سلام
    تو واقعیت اینقدر تحویلم نمی گیری :-)))
    خیلی هم زیاد نیستند البته، به نظرم باشند بهتره
    براتون یه ایمیل فرستادم اگه امکانش هست ببینیدش

    پاسخ:
    سلام
    ایمیل‌تون رو دیدم، من هم خیلی خوشحال میشم که با هم همکاری کنیم.
    جایی هست که بتونم باهاتون صحبت کنم؟
    پاسخ:
    در تلگرام می‌تونید به آیدی @mahdavifar2004 پیام بدید.

    ایمیلتو میگی؟

    پاسخ:
    a.mahdavifar2004@gmail.com

    در بخش تماس با من هم ذکر کردم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">