کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: مجموعه سه پایه ها + لینک دانلود

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ق.ظ

مجموعه سه پایه ها


چکیده: سه پایه ها ماشین هایی قدرتمند هستند که دنیا را اداره می کنند و توانسته اند انسان ها و افکارشان را تحت تسلط قرار دهند. آنها بعد از سیزده سالگی هر فرد روی سر او کلاهکی فلزی نصب کرده و افکارش را به دست می گیرند و با اینکار آنها را شیفته خدمت و بردگی برای خودشان می کنند. اغلب انسان ها زندگی کردن با سه پایه ها و پیروی از آنها را قبول کردند، ولی هنوز افرادی هستند که قصد مبارزه با آنها را دارند.

ژان پسری سیزده ساله است که زمان کلاهک گذاری اش رسیده است، ولی با فردی غریبه روبرو شده و سرنوشتش تغییر می کند ...

 

مجموعه سه پایه ها متشکل از سه رمان کوه های سفید، شهر طلا و سرب و برکه آتش، مجموعه ای علمی تخیلی در سبک پسارستاخیزی است. جان کریستوفر، نویسنده این سه گانه، یکی از مشهورترین نویسندگان ژانر علمی تخیلی برای نوجوانان است که از دیگر آثار مهم او می توان به سه گانه گوی آتش و سه گانه شمشیر ارواح اشاره کرد.

این مجموعه بدون شک بهترین کتابیه که من تا به حال در ژانر علمی-تخیلی خوانده ام. طرح فضایی فانتزی و خلق ماجراهایی هیجان انگیز در طول داستان به همراه موضوع جالب آن، باعث جذاب شدن هر چه بیشتر این مجموعه شده و به نظرم پیشنهاد بسیار خوبی برای نوجوانان است.

من به این کتاب از یک تا ده نمره ی 9 را می دهم.

✰✰✰✰✰✰✰✰✰


جان کریسوفر

جان کریستوفر

***************************************************

نظرات (۱۱)

  • مهدی امامی
  • خیلی دلم برای این کتاب ها تنگ شده بود و فکر میکردم دیگه نمیتونمیداشون کنم 
    واقعا دستت درد نکنه خیلی خیلی خیلی متشکرم .

    پاسخ:
    قابل نداره :)
    من این کتاب رو دو بار از یک تا ده لایق بیسته

    پاسخ:
    :)
  • زیر آسمان خدا
  • خیلی قشنگ و مفهومین 
    به خصوص آخرشو کاش اونایی که توی دنیا همش به دنبال منافع شخصیشونن حتی به بهانه بر هم زدن صلح بخونن
    پاسخ:
    سلام
    بله واقعاً کتاب زیبا و پر مفهومیه
    ممنون از حضورتون :)
    سلام. ممنونم  بابتش. .
    ببخشید ترجمه از کیه!؟ 
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم :)
    کتاب اول ترجمه خانم ثریا کاظمیه
    کتاب های دوم و سوم ترجمه مهرداد تویسرکانی اند
    سلام :)
    سه‌پایه‌ها از بهترین کتابایی هست که توی عمرم خوندم. حتماً توصیه می‌کنم بخونیدش و با دنیای جذاب و ایده‌ی بکرش آشنا بشید! (به خصوص اگه نوجوان هستید.) مطمئن باشید هم از خوندنش لذت می‌برید، هم شما رو به فکر فرو می‌بره درباره‌ی روابط دنیای ما آدم‌ها و هویت مشترک‌مون...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظر خوبت :)

    واقعا کتاب بسیار عالییبه من تا حالا سه چهار بار خوندم بازهم واسم جالبه من خودکتاب روهم دارم

  • ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
  • من نمیدونم از کجا چطوری دانلود کنم راهنمایی کنین لطفا🙏🙏🙏

    پاسخ:
    انتهای مطلب لینک دانلود همه‌ی جلدها هست. روی لینک‌ها کلیک کنید و سپس گزینه‌ی دریافت رو بزنید.
  • ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
  • من نمیدونم از کجا چطوری دانلود کنم راهنمایی کنین لطفا🙏🙏🙏

    سلام من ابن کتاب رو حدود ۳۳ سال پیش خوندم. یه سری از صحنه هاش کاملا در ذهنم هک شده. ممنون از به اشتراک گذاریش . پیدا کردنش برام خیلی باارزش بود.

     

    پاسخ:
    سلام
    خواهش می‌کنم. این کمک کوچک هم برای من خیلی ارزشمنده :)

    وای.. بعد از بیش از 35 سال دوباره خوندم..واقعا سپاسگزارم

    پاسخ:
    چقدر لذت‌بخش :)
    خواهش می‌کنم

    سلام من این کتابها رو سال 55 خوندم و عاشقش شدم.این سه کتاب برام بی نهایت ارزشمنده و خوندنشو به همه توصیه میکنم. خیلی ممنون از کافه کتاب

    پاسخ:
    سلام
    خواهش می‌کنم، ممنون از حضورتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">