کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: دور دنیا در هشتاد روز + لینک دانلود

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ

کتاب دور دنیا در هشتاد روز


چکیده: آقای فاگ یک جنتلمن انگلیسی است که در کارهایش نظم عجیبی دارد. او با دوستانش در کلوپِ ریفورم شرط می بندد که می تواند دور دنیا را در هشتاد روز بپیماید! در این راه خدمتکارش پاسپارتو نیز همراه او راهی سفری پرحادثه و ماجراجویی می شوند.

آنها در این سفر به حوادث مختلفی مانند مظنون شدن به سرقت، حمله سرخ پوستان، دوئل مرگ و ... روبرو می شوند؛ اما سرانجام ...

 

این کتاب یکی از شاهکارهای ژول ورن، نویسنده بزرگ فرانسوی است. و یکی از زیباترین کتاب هایی بوده که من تا به حال مطالعه کردم. پس بهتون پیشنهاد می کنم حتماً اون رو بخونید.

من به این کتاب از یک تا ده نمره ی 9 را می دهم.

✰✰✰✰✰✰✰✰✰


نقشه سفر آقای فاگ!

نقشه سفر آقای فاگ


***************************************************

اگر شما هم مشتاق شدید این کتاب جذاب رو مطالعه کنید، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود کتاب دور دنیا در هشتاد روز

برای مشاهده سایر کتاب های این نویسنده، اینجا کلیک کنید.

نظرات (۳)

  • محمدعلی صادقی کیا
  • سلام 
    با ادبیات خیلی خوبی توضیح دادی
    آینده ی خیلی روشنی رو به فضل خدا برات متصور هستم.
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • مرضیه مهدوی فر
  • به نظر کتاب هیجان انگیزی میاد:)
    فکر کنم به ژول ورن علاقه ی زیادی داری ها!:)
    پاسخ:
    همینطوره

    سلام

    خیلی عالی بود خیلی زود تمامش کردم واقعا جذاب بود

    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    دور دنیا در هشتاد روز که واقعاً شاهکاره!
    شما هم انگار مثل من خوره‌ی ژول ورن هستید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">