کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات
کتاب دفتر خاطرات، من مرده ام


چکیده: الکس، پسری نوجوان و عاشق شرط بندی است! با همه کس و همه جا شرط بندی می کند. مخصوصاً با همکلاسی اش تسا. الکس سر هر چیز با او شرط می بندد ولی بیشتر اوقات می بازد.

یک روز خانم گلد، معلم ادبیات الکس، به او پیشنهاد می کند برای گرفتن نمرة اضافی هر روز خاطراتش را بنویسد و در پایان سال به او بدهد. دوستش تسا نیز می خواهد همین کار را بکند. بنابراین آنها با یکدیگر شرط می بندند دفتر خاطرات هر کدام از دید خانم گلد بهتر بود صد دلار بگیرد. الکس این بار مطمئن است که از تسا می برد.

 الکس آن شب خسته و کوفته به خانه بر می گردد که متوجه می شود پدرش برای او یک میز جدید گرفته است. وقتی در کشوی آن را باز می کند یک دفتر خاطرات در آن می بیند. چه تصادف عجیبی! الکس دفتر خاطرات را باز می کند و با چیز عجیبی مواجه می شود: خاطراتی با دست خط او به تاریخ فردا...

 

 

 

دفتر خاطرات، من مرده ام اثری از رابرت لارنس استاین، نویسندة مشهور آمریکایی است.کتاب‌های او با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه در سطح جهان او را به پر فروش‌ترین نویسندة کودک تبدیل کرده‌است.

استاین می گوید:

من عاشق این هستم که خواننده‌هایم را به جاهای ترسناک ببرم. آیا می‌دانید ترسناک‌ترین مکان کجاست؟ این محل ذهن خود شماست.



آر.ال.استاین

دانلود کتاب دفتر خاطرات، من مرده ام

برای مشاهده سایر کتاب های این نویسنده، اینجا کلیک کنید.

نظرات (۱۲)

  • ♥ محجبه ♥
  • سلام

    ممنون که اومدین وب ما


    + دانلود شد :)
    پاسخ:
    سلام
    سپاس از شما
    خیلی ممنون
    موفق باشید :)
    سلام
    کتابای ترسناک و این مدلی رو خیلی دوست دارم !
    پیشنهاد می کنم ، کتاب "آخرین شاگرد" و "جنگاوران جوان" رو هم مطالعه کنید !
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    بله من هم همینطور :)
    حتماً
    ممنون از حضورتون
     for U +    :)
    پاسخ:
    (n_n)
    وای خداخیرت بده خیلی وقته دنبال این کتاب بودم تو همه ی سایتا ناقص بود
    پاسخ:
    سپاس :)
  • ابوالفضل ابراهیمی
  • از این همه سلیقه و توجه در این سن جای تحسین و تبریک به شما و خانواده خوبتان احسنت خدا قوت دوست عزیز
    پاسخ:
    نظر لطفتونه :)
  • هانیه سادات میرافضلی
  • دانلود کردم
    زیبا بود
    مرسی از شما
    پاسخ:
    سپاس
  • هانیه سادات میرافضلی
  • چرا فقط 16 صفحه داشت ولی نوشته 30 صفحه داره؟
    پاسخ:
    چهار قسمته
    کلاً 31 صفحه است.
  • هانیه سادات میرافضلی
  • یعنی من الان 4 قسمتش رو دانلود کردم؟

    پاسخ:
    بله دیگه
    چهار تا پی دی افه تو یه فایل زیپ
    من قبلن چن تا کتاب از این نویسنده خوندم اما با عرض پوزش خیلی خیلی بد بود و اصلن ترس نداشت انگار که برای پنج ساله ها نوشته باشن
    این کتابش واقعن ترسی توش داره؟؟
    یا فقد چن تا ایده بچگانه ست؟؟

    پاسخ:
    سلام
    بله، کلاً کتاباش خیلی ترسناک نیست.
    فقط تو بعضی هاش یه ایده نو هست.
    وای سایتت عالیه . من همیشه دلم ی خواست این کتابارو مثل بقیه ی دوستام بخون م ولی امکانش نبود و وقت گشتن توی اینترنت رو هم نداشتم . ولی حالا تونستم همه ی کتاب هایی ک می خواستم رو یک جا پیدا کنم .
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    بسیار خوشحالیم که تونستیم به شما کمک کنیم :)
    سلام
    یه سوال لینک دانلود  کجای صفحه قرار داره؟
    پاسخ:
    سلام
    لینک دانلود انتهای مطلب قرار داره

    سلام .آقا کسی فهمید آخرش چی میشه ؟به منم بگید لطفاً 😃

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">