کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: میشل استروگف + لینک دانلود

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ
کتاب میشل اسروگف

چکیده: داستان این رمان در زمانی است که قبایل تاتار برعلیه روسیه شورش کرده و با ارتش روسیه می جنگند. ژنرال کیسف به امپراطور روسیه، تزار، خبرمی دهد که تاتار های مهاجم موفق شدند ارتش روسیه را شکست داده و از مرز عبور کنند. همچنین توانستند خطوط تلگرافی شهر های مرزی را به مسکو قطع کنند. تزار متوجه می شود که ایوان اوگارف، افسر سابق گارد امپراطور که خلع درجه و به سیبری تبعید شده بود، در شورش تاتارها نقش مهمی داشته است. ایوان اوگارف کینه برادر تزار، گراند دوک را در سینه دارد و اکنون می خواهد مرکز او را در شهر مرزی ایرکوتسک تسخیرکرده و او را دستگیر کند. گرانددوک از حملة وسیع تاتار ها بی خبر است. تزار برای مطلع کردن گراند دوک از وضعیت، پیک ویژه ای به نام میشل استروگف را انتخاب می کند...

 

میشل استروگف اثری مشهور از ژول ورن، نویسنده فرانسوی قرن نوزدهم است. این کتاب یکی از آثار برجستة ادبی جهان است که از روی آن فیلم مشهوری نیز ساخته شده است.

ژول ورن

دانلود کتاب میشل استروگف

برای مشاهده سایر کتاب های این نویسنده، اینجا کلیک کنید.

نظرات (۴)

  • احمد رضا
  • کتاب خیلی خوب و جالبی هست .

    کارتون خیلی خوب و پسندیده هست . امیدوارم ، به همین منوال ، به کارتون ادامه بدید .

    موفق و پیروز و سر بلند باشید 
    پاسخ:
    سلام
    متشکر
    سپاس از شما:)
    شما هم موفق باشید
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    دوست دارم بهتون سر بزنم ولی چیزی که برای من مفید باشه پیدا نکردم تو وبتون.
    شخصا کتابهای دفاع مقدس رو دوست دارم و از اینکه معرفی بشن استفاده می کنم. کتب مذهبی اصیل رو دوست دارم و اگر هم از کتابهایی با محتواهای خوب، برایمان بگذارید که خیلی استفاده می کنم و ممنون می شوم.
    بیشتر ترجیح می دم دست نوشته ها و تاملات و تفکرات شما رو بخونم. همان طور که دوست دارم شما نوشته هامو بخونین.. نمی دونم خوندین یا نه.

    بازم هر طور شما صلاح بدانید.. وب مال شماست و هرچه که شما می پسندیدد..

    موفق باشید و موید..
    ممنون که دعوتم کردید.

    پاسخ:
    سلام
    سپاس
    خواهش می کنم
    چشم حتماً
    موفق باشید
    خدانگهدار
  • زهرا فاطمی
  • ی پیشنهاد دارم براتون..
    متناسب با سن شما، کتاب داستان راستان از شهید مطهری کتاب خوبی است. پینشهادم این هست که هر یک داستانش رو که خوندین روش فکر کنین و بگین چه چیزهای خوب و مثبتی از داستان دریافت کردید. داستان رو برامون بزارین با همان نکاتی که خودتون ازش استفاده کردین. این طوری هم کتاب داستان می خونین، هم روش فکر می کنین هم اینکه مشتاقانه من هم ازتون استفاده می کنم.
    نظرتون چیه راجع به پیشنهادم؟


    پاسخ:
    سلام
    ممنون از پیشنهادتون
    موفق باشید:)

    سلام

    بسیار عالی بود با اتفاقات هیجان انگیز

    واقعا خوب شد که میشل استروگف کور نشده بود

    ممنون از اینکه گذاشتینش

    پاسخ:
    سلام
    خواهش می‌کنم :)
    بله، میشل استروگف با ماجراهای جذابش از بهترین آثار ژول ورن به حساب میاد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">