کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

معرفی رمان

کـــــافه کتاب

مطالعه‌ی کتاب یعنی تبدیل ساعات ملالت‌بار زندگی به ساعات لذت‌بخش!

آخرین نظرات

معرفی کتاب: سفر به مرکز زمین + لینک دانلود

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ


چکیده: لیدن براک، پروفسوری آلمانی است که در زمینه معدن شناسی مقاله های علمی بسیاری نوشته است. او در کتابخانه ای قدیمی، پوست نوشته ای اسرارآمیز پیدا می کند و در پی کشف آن، همراه با برادرزاده اش اکسل و راهنمایی به نام هانس، از طریق دهانه آتشفشانی در ایسلند به مرکز زمین سفر می کنند ...

 

این کتاب را ژول ورن، رمان نویس بزرگ فرانسوی نوشته است. او 80 رمان بزرگ و کوچک را به رشته تحریر در آورده است.

من به این کتاب از یک تا ده نمره ی 8 را می دهم.

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰


***************************************************

نظرات (۵)

  • مرضیه مهدوی فر
  • سلام
    گفتم به ژول ورن علاقه داری ها! بازم از کتابای ژول ورن نوشتی:)
    منم همسن شما که بودم این دوتا کتاب رو خونده بودم و خیلی دوستشون داشتم.
  • مهراوه دختر آفتاب
  • ببخشید این کتابو مبشه تو تبلتم دان کرد
    پاسخ:
    بله هیچ مشکلی نداره.
    فقط باید یه نرم افزار PDF خوان رو تبلت تون داشته باشید تا اجرا بشه. به احتمال زیاد، از اول روش نصب بوده. اگه کتابا باز نمیشه، این نرم افزار رو دانلود کنید:
    لینک دانلود نرم افزار
    سلام خسته نباشید. ممنون از گذاشتن چنین کتاب هایی از این نویسنده. من داستان بیست هزار فرسنگ زیر دریا را انگلیسیشو داشتم و راستشو بخواین هیچی ازش نفهمیدم.و دبیرمون هم قرار بود از همین کتاب امتحان بگیره و من هم به خاطر همین پناه آوردم به اینترنت. الان هم علاوه بر کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا. کتاب های بیش تری از ایشون دیدم و تقریبا همه رو دانلود کردم.بازم می گم ممنونم.خداحافظ

    پاسخ:
    سلام
    سپاس از شما :)
    خوشحال می شم بازم به ما سر بزنید
    موفق و سربلند باشید

    کتاب جالبیه ژول ورن همه آثارش عالین

    کتاب جالبیه ژول ورن همه آثارش عالین ممنون از اینکه گذاشتینش

    پاسخ:
    سلام
    بله، بعضی رمان‌های ژول ورن مثل دور دنیا در هشتاد روز، جزیره‌ی اسرارآمیز، بیست‌هزار فرسنگ زیر دریا و همین کتاب واقعاً فوق‌العاده‌اند.
    ممنون از حضورتون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">